Tots els serveis que necessites
-
El servei d’assistència tecnològica inclou les feines següents:
- Sintonitzar els canals del televisor
- Instal·lar o configurar la xarxa, sigui cable o Wi-Fi
- Recuperar dades i arxius de fotos o vídeos de diversos dispositus com como smartphones, tauletes, MP3, disc dur de l’ordinador, disc dur extern, USB i targetes SD
- Instal·lar o configurar qualsevol dispositiu tecnològic, com televisors, ordinadors, TDT, videoconsoles, home-cinema o càmeres digitals
- Connectar diferents dispositius multimèdia entre sí, com per exemple smartphones, tauletes i perifèrics
- Reparar incidències de tots els dispositius: ordinadors de taula, portàtils, smartphones, tauletes o MP3
- Reparar incidències de disc dur, DVD i targetes de memòria
- Reparar incidències d’altres dispositius multimèdia, com televisors, TDT, videoconsoles, home-cinema o càmeres digitals

Si no pots ser a casa, anirem on siguis per recollir les claus i després del servei te les tornarem. Només per 70 €, de manera fàcil i segura.

Si no vols esperar, venim en menys de 3 hores per només 25 € addicionals.
Preguntes freqüents
- Què passa si no sóc a casa? En aquest cas pots contractar el servei “No sóc a casa”. Anirem on siguis per a recollir les claus i després te les tornarem de manera fàcil i segura.
- Encara que no sigui una urgència, el necessito ara. Pots contractar el Servei Exprés i vindrem a solucionar el problema en menys de 3 hores.
- Com sé que ho estan fent bé? Els professionals que vindran a prestar el servei són tècnics qualificats que treballen de manera exclusiva amb nosaltres. T’assessoraran i t’explicaran tot el que fan i per què ho fan, i respondran els teus dubtes.
- Per a quins dispositius està inclosa la recuperació de dades? Tot tipus de dispositius, tret de dispositius multimèdia, targetes mòbil i discos de més d’1 TB.
- Per a la recuperació de dades, què passa si no les poguéssiu recuperar? En cas que no puguem recuperar les dades del dispositiu, no et cobraríem el servei de recuperació de dades.
- Què passa si no podeu solucionar el problema a casa? Si no podem solucionar el problema a casa teva, ens endurem l’aparell, farem una diagnosi i t’enviarem un nou pressupost. Després que l’hagis acceptat, reparem el dispositiu i te’l tornarem a enviar.
- Com es fa el pagament? Podràs pagar des del mòbil de manera ràpida i segura.
Serveis relacionats
Aire condicionat | Electrodomèstics | ElectricistaEl RACC no prestarà directament serveis per a la llar en habitatges situats a les Canàries, Ceuta, Melilla o Andorra. En aquestes localitzacions el RACC es limita a facilitar el contacte amb un professional per atendre els serveis sol·licitats.