El volem informar que, atesa l’expansió del COVID-19 a tot el món i concretament al nostre país, estem reforçant els nostres equips intentant mantenir el mateix nivell de servei i la qualitat habitual per tal d’estar al costat de tots vostès com sempre.

Com és natural, en cada cas, estem seguint les indicacions de les autoritats locals i també les de tots aquells països en què operem i on els nostres socis estan viatjant i ens poden necessitar.

En el cas que requereixi un servei d’assistència mecànica o un servei d’assistència a la llar, li demanem que segueixi els protocols establerts per a la seva seguretat i la dels nostres professionals, com mantenir la distància física, evitar donar la mà i fer servir gel hidroalcohòlic.

En el cas que necessiti el nostre servei mèdic telefònic, estem treballant per intentar donar resposta a l’actual allau de trucades que estem rebent, prioritzant-les perquè el nivell d’afectació del servei sigui el mínim possible, ateses les circumstàncies excepcionals d’emergència sanitària.

Des del RACC estem prenent mesures per reduir al màxim l’impacte de les restriccions decretades per les administracions en tots els serveis que els prestem, i aprofitem per informar-lo que els nostres canals telefònics i online funcionen amb total normalitat. En aquest sentit totes les gestions comercials les pot realitzar a través del telèfon d’informació RACC, 900 357 357, i si necessita un servei d’assistència pot trucat al 900 242 242.

En la mesura del possible, li recomanem reduir els desplaçaments i realitzar exclusivament aquells que siguin estrictament imprescindibles, tal com estan demanant les autoritats del nostre país.

Esperant que aquesta situació es normalitzi al més aviat possible, volem agrair-li la seva col·laboració i comprensió. Compti que, com sempre, els més de 1.400 professionals del Club, des del seu lloc de treball o des del seu domicili, mitjançant un pla de teletreball que hem posat en marxa, estarem al seu costat.