Calefacció

Amb l’arribada del fred no hi ha res millor que gaudir de l’escalfor de la llar. Perquè puguis fer-ho sense preocupar-te de res, ens encarreguem tant de la posada al punt de la calefacció com de qualsevol reparació que calgui.

  • Solució global. Si no la podem reparar, te
  • Et donem 12 mesos de garantia en mà d
El servei també està disponible per a no socis. Sense quotes i sense extres.

I per als socis, el desplaçament és gratuït.
  • Arreglem la teva calefacció.
  • Si no la pots reparar, tria
  • Col·loquem i engeguem la teva calefacció nova.

Reparem o purguem el teu circuit de calefacció

Servei No sóc a casa
Si no pots ser a casa, anirem on siguis per a recollir les claus i després del servei te les tornarem. Només per 70 €, de manera fàcil i segura.
Servei Exprès
Si no vols esperar, venim en menys de 3 hores per només 25 € addicionals.

Com funciona

  • Omple el formulari d
  • Et truquem per a fer-te un pressupost i concertar cita
  • Paga amb targeta en finalitzar el servei

Preguntes freqüents


  • Què passa si no sóc soci? Per a gaudir del servei no cal ser soci ni pagar cap quota; només pagaràs pels serveis prestats.
  • I si sóc soci? Per als socis, el desplaçament és gratuït.
  • Què passa si no sóc a casa? En aquest cas pots contractar el servei “No sóc a casa”. Anirem on siguis per a recollir les claus i després te les tornarem de manera fàcil i segura.
  • Encara que no sigui una urgència, el necessito ara. Pots contractar el Servei Exprés i vindrem a solucionar el problema en menys de 3 hores.
  • Com sé que ho estan fent bé? Els professionals que vindran a prestar el servei són tècnics qualificats que treballen de manera exclusiva amb nosaltres. T’assessoraran i t’explicaran tot el que fan i per què ho fan, i respondran els teus dubtes.
  • Com es fa el pagament? Podràs pagar des del mòbil de manera ràpida i segura.
  • Què passa si cal comprar alguna peça? No et preocupis, el tècnic s’encarregarà de comprar-la. Si es tracta d’una peça concreta, que el tècnic no pot comprar al moment, ell s’encarregarà de demanar-la al fabricant i un cop que arribi la peça, et contactarà per a finalitzar el servei.
  • Què passa si el servei requereix obra? Ho inclourem tot en el pressupost final, des de peces noves fins a arranjaments estètics.
  • Què passa si la reparació és més complicada que no semblava? T’assessorem sobre la millor solució al teu problema i et proposem un nou pressupost. Nosaltres ens encarreguem de contactar tots els professionals que necessitis perquè no t’hagis de preocupar de res.

El RACC no prestarà directament serveis per a la llar en habitatges situats a les Canàries, Ceuta, Melilla o Andorra. En aquestes localitzacions el RACC es limita a facilitar el contacte amb un professional per a atendre els serveis sol·licitats.
Tornar a dalt