Vittoria Corsa Pro o Nova Rubino V

Vittoria, una de les marques més reconegudes del món del ciclisme, disposa de dues de les cobertes més desitjades pels amants del ciclisme, les Vittoria Corsa Pro i les Vittoria Nova Rubino V, dos models dissenyats per als corredors més exigents, però amb qualitats molt diferents.

Triar la coberta adequada no és només una qüestió de preu o estètica, és una decisió que té un impacte directe en el rendiment, la comoditat i la seguretat a l’hora de pedalar. Tot i que per fora puguin semblar-ho, les cobertes no són iguals i cadascuna està pensada per a tipus diferents de ciclistes i usos. 

L’equip de RACC HolaBici t’ofereix aquesta comparativa perquè triïs quina s’adapta més bé al teu estil:

Vittoria Corsa Pro

És una coberta ideal per a ciclistes d’alt rendiment i de competició, ciclistes professionals o amateurs avançats, i és un dels components més utilitzats pels ciclistes del World Tour. Confereix una velocitat, una adherència i un rendiment absoluts gràcies a la seva carcassa de cotó de 320 TPI (threads per inch) ultrafina, flexible i amb màxima sensibilitat sobre el terreny. La seva composició de grafè i sílice està optimitzada per obtenir més adherència i un rodament de màxima eficiència, i, a més, està preparada per a tubeless en la majoria de les seves versions. N’hi ha de disponibles en amplades que van dels 25c als 32c.

Òbviament, si rendeixen més també vol dir que duren menys i que estan més exposades a les punxades, a banda de tenir un preu més elevat que altres models més bàsics.

Vittoria Nova Rubino V

Aquest model de coberta és ideal per als ciclistes que donen un ús més recreatiu a la bicicleta i que no estan disposats a perdre més temps en el manteniment o a sacrificar una sortida. Els Nova Rubino V són pneumàtics que busquen durabilitat i poc manteniment, ideals per entrenar o per a curses de gran fons. El bikepacking o el cicloturisme també són alguns dels seus usos més recomanats gràcies a la seva composició de grafè i sílice, que els confereixen més adherència i durabilitat. La seva carcassa de niló de 100 TPI és més resistent a les punxades i al desgast, amb la llarga distància com a punt de mira, i aconsegueixen un 10% menys de pes en la seva versió tubeless i un 12% en coberta, cosa que millora el rodament i l’adherència dels models anteriors. Estan disponibles en versió tubeless, però també per a cambra d’aire.

La seva relació qualitat-preu és més accessible, però rendeixen menys que els Corsa Pro. També són una mica més pesants i amb un rodament menys òptim.

Ara, amb RACC HolaBici, tens un 20% de descompte quan compris a la botiga en línia de Vic Sports, distribuïdor oficial a Espanya de Vittoria, amb el codi RACCVITTORIA!

Albert San Andrés per RACC.